VIR REGISTER

Az elektronikus iratkezelési modul biztosítja, hogy bármilyen irat minden formáját nyilvántartsák, homogén módon kezeljék. Lehetőségük van arra, hogy egy átfogó irattárat alakítsanak ki az elektronikus tartalmak tárolásával és a papír iratok digitalizálásával.

Érkeztetés, iktatás
Az érkeztetés és iktatás célja, hogy a nyilvántartásba vétel után az iratok könnyen megtalálhatóak legyenek.

Iratok kezelése és nyilvántartása, elektronikus tárolás
Az egységes formának köszönhetően könnyebbé válik a keresés a dokumentumok között. Az egységes, elektronikus tárolás célja, hogy a beérkező és kimenő dokumentumok digitális formában is elérhetők legyenek.

Az iratok életciklusának követése, iratok, ügyek hozzárendelhetősége
Segítségével az átvételétől a megőrzési kötelezettség végégig követhetővé válik az iratok élete. Emellett nem csak partnerhez, hanem tranzakcióhoz, vagy vállalati folyamathoz is rögzíthet dokumentumokat. Az irathoz tartozó aktuális életciklus adat a rendszerből lekérdezhető.

 Szignálás, feladatkiosztás, jogosultság
A dokumentumok kezelésével kapcsolatos határidő, állapot és az irat helyének nyomon követése. A rendszerben a felhasználó a felületen csak azon funkciókat látja, melyhez rendelkezik jogosultsággal.

 

A felsorolt megoldások összekapcsolhatók a termékpalettánkban megjelenő összes modullal.

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.