Az alkalmazottak adatainak kezelését illetően ugyanaz az irányelvünk, mint az ügyfelek esetében: egy helyen, rendszerezetten érjünk el minden adatot.
Alkalmazottak nyilvántartása
A HuMAN lehetővé teszi alkalmazottai nyilvántartását és adatainak kezelését. A rendszert használó dolgozókhoz különböző jogosultságok rendelhet, amik biztosítják, hogy mindenki a saját feladatait végezze, ezzel kijelölve a felelősségi köröket.
Alkalmazottak kezelése
Az alapadatok tárolásán túl a rendszerbe feltölthet minden, az adott alkalmazotthoz tartozó dokumentumot és információt. Külön helyet biztosítunk a dolgozókkal kötött munkaszerződések és munkaköri leírások iktatására.
Bér és jelenlét
A pontos nyilvántartást segíti, hogy a bér- és kafetéria adatokat is képes tárolni a rendszer. Mindemellett kiegészítettük egy jelenléti ív és távollétek vezetésére alkalmas funkcióval is, valamint az orvosi vizsgálatok tárolására is lehetőséget biztosítunk.
Egyéb adatok
A rendszerben megadhatja a munkavállaló számára kiadott eszközöket, feltöltheti a kapcsolattartók elérhetőségeit és a bankszámla adatait is.
A felsorolt megoldások összekapcsolhatók a termékpalettánkban megjelenő összes modullal.