VIR CUSTOMER

Vállalatirányítási rendszerünkben egy-egy partnerhez kapcsolható adatot, információt a partner adatlapjáról kiindulva érhet el. Így könnyen visszakeresheti nemcsak a kibocsátott és befogadott számlákat, de az elmúlt tárgyalásokon elhangzottakat is, amikre alapozva megtervezheti a következő lépést.

Partnernyilvántartás
A CuSTOMER lehetővé teszi, hogy az összes ügyfele minden adatát rögzítse.  Az alapadatok mellett az ügyfelek mellé egyedi tulajdonságokat, azonosítókat is rendelhet. Minden adatot egy helyen, rendszerezetten érhet el, összefüggéseiben láthatja az ügyfelekkel kapcsolatos információkat, így a partnerkezelés egyszerűbbé válik.

Kampánymenedzsment
Partneradatbázisunkban különböző szempontok alapján szűrhet, így könnyen megtalálhatja és elérheti célcsoportját, az ajánlatokat, információkat hatékonyan juttathatja célba. A rendszerrel direkt marketing leveleket állíthat össze, és elemzéseket is készíthet.

Ajánlatok készítése
Az ügyfél megnyeréséhez vezető siker egyik kulcsa a személyre szabott, egyedi ajánlat. A programmal összeállíthatja, rendszerezheti ajánlatait, kezelheti a különböző verziókat, azok különböző státuszait.

Kapcsolatkezelés
Nyilvántarthatja, hogy mikor, melyik ügyféllel lépett kapcsolatba, kivel lesz találkozója. Emlékeztetőket készíthet a tárgyalásokról, a felmerülő feladatokról, és ezeket vissza is keresheti, akár időpont, akár téma szerint.

Reklamációkezelés
Az összes beérkező reklamációt, bejelentést rögzíthet, folyamatosan nyomon követheti, hogy a felmerülő problémák kezelése éppen hogy áll, melyik feladatnak ki a felelőse. Ha a reklamációkezelést magasabb szinten szeretné kezelni, tekintse meg a Ticketing modulunkat.

 

A felsorolt megoldások összekapcsolhatók a termékpalettánkban megjelenő összes modullal.

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.